8 Jan 2015

Gelové nehty /// Gel nails

   Od konce léta si chci nechat narůst dlouhé nehty, ale pořád nic a nic. Měla jsem je docela slabé, tak jsem začala brát prášky Donna Nails, které vám už dříve doporučovala Tessie, na podporu síly a růstu nehtů. Nemůžu říct, že to bylo bez výsledků, nehty se mi viditelně zpevnily, ale stejně, jakmile mi trochu narostly, tak se začaly třepit, jen už nebyly tak tenké. Určitě to bude i tím, že s nehty furt něco dělám, lak mi na nich nevydrží ani dva dny, hned se začne olupovat. A navíc mám šílený zlozvyk - ve stresu (ze zápočtů a zkoušek) si ten lak sama sloupávám... Nojo, a pak se mám divit, že je mám tak nekvalitní. Tak jsem se nakonec rozhodla, že zkusím gelovky.
    Samozřejmě mi to pár lidí vymlouvalo, že se pak ještě více zhorší kvalita nehtů, budu je mít tenké, musí se chodit na doplňování jednou za dva týdny, což je otravné, zanáší se za to špína, bla bla bla... ''To všechno vím, chci to aspoň zkusit, a když se i to nebude líbit, tak si je prostě nechám zase odrůst.'' byla moje odpověď.
    Kamarádka mi doporučila nehtové studio na I.P.Pavlova - Melinda Nails, kde mají opravdu úžasné ceny, zrovna mají akci, stálo mě to pohých 400 Kč. (Trošku jsem se bála, aby mi pak neupadly, ale naštěstí držej! :D) Trvalo to asi hodinu a tady máte výsledek. Nechala jsem si dát nejsvětlejší odstín růžové, který je spíše už do bíla. A to právě proto, abych si nehty mohla kdykoli přelakovat na jinou barvu. Ale když si je odlakujete, tak jsou zase krásně lesklé. :-)

    Since the end of the summer, I wanted to grow my nails long, but unsuccessfully. They were quite weak, so I started using supplement Donna Nails, that have been previously recommended by Tessie, it supports strenght and nail growth. My nails got visibly stronger, but still, when they grew a little, they started to fray again. It is definitely an effect of me doing something with hands all the time. A nailpolish lasts on my nails 2 days maximum, then begins to peel away. And I also have a bad habit - when I'm in stress, I peel them off by myself.. Yeah, and then I wonder why are they so weak. So I finally decided to try gel nails.
   Of course, it has some disadvatages - it degrades the nails, makes them thin, you must go to recharge once every two weeks, which is annoying, there is dirt under fake nails, blah blah blah ... ''I know all of this, I want to at least try it, and if i do not like it, I just let it grow out again.'' was my answer.
   My friend recommended me a nail salon in Prague. It took about an hour, and here's the result. I have the lightest shade of pink, which looks more like white.


   Jakmile totiž začnou odrůstat, tak je to hrozně vidět, udělá se tam takový schodek, takže jsem si hned přetřela nehty na světle růžovou. Lak Sally Hansen, odstín 83 - First Blush. K mému milému překvapení jsem zjistila, že se mi lak z gelových nehtů vůbec neodlupuje! To je velké plus. Mám ho už několik dní a samy posuďte, že perfektně drží. Jen špičky trošku prosvítají, asi z psaní na počítači, ale jinak to není skoro vidět, posuďte sami.
   When they starts to grow off, it is very easy to see the bound between the fake and real nail, so I paited them to light pink. Nail polish Sally Hansen, shade 83 - First Blush. To my pleasant surprise, I found that the nail polish doesn't peel off like on my normal nails. I have it for a few days already and you can see it holds perfectly. Just a little white tip shows through, probably from typing on a computer, but otherwise it is not very visible. So that's a big plus.



   Vzhledem k odrostu, který vidíte výše, jsem vzala zase tmavší lak, tentokrát rudý - Avon Gel Finish, odstín Roses are Red, a už jsou zase jako nové! :-)
   Since I don't like the outgrown you see above, I took darker nail polish, this time a red one - Avon Finish Gel, shade Roses are Red, and they look as good as new again! :-)


   Takže já jsem rozhodně spokojená. A zvlášť teď o zkouškovým, kdy nemám čas pomalu na nic, tak budu mít stejně furt pěkně upravené nehty a nemusím se o ně ani starat. Samozřejmě doporučuju mýt si je pořádně mýdlem, aby se za ně nezanášela špína, a byly krásné i z druhé strany. Ještě jsem se nerozhodla, jestli půjdu na doplnění, nebo si je nechám odrůst, nebo si je třeba zkrátím či změním tvar, ale teď jsem s nimi spokojená. A jakou máte zkušenost s gelovkami vy?
   So I'm definitely happy. And especially now during finals when I do not have much time. I don't have to worry about them, my nails still look good. Of course I recommend to wash them properly with soap in order to protect them from dirt, so they look pretty from the other side as well... I have not decided if iI will go to supplement, or leave them to grow out, shorten them or change the shape, but I'm satisfied now. And what is your experience with gel nails?

8 comments:

  1. Nehty vypadají moc pěkně :) Já sama jsem gelové nehty ještě nikdy nezkoušela :)

    ReplyDelete
  2. já mám zlozvyk daleko horší, za kousání nehtů bych se nejradši zabila...
    Ale svůj problém jsem vyřešila a gelovky už si dělám dýl než přes rok sama :) Už bych na ně nedala dopustit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sama bych to asi nezvládla :D a jaký tvar si děláš? Jak mam teď ty červený, tak mi přijdou možná moc dlouhý

      Delete
    2. dělám si přesně ten tvar, co máš ty :)) nějak úplně nejsem na hranatý..přijde mi to, jak kdyby měly holky na prstech "lopaty" :D

      Delete
  3. Ta první barva vypadá bezvadně :))) taky uvažuji, že si zas nechám udělat gelovky :)
    One blondie life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju:) bílá je super, moje oblíbená, pořád ji nenosí tolik lidí, má to šmrnc :)

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...