22 Jul 2015

OUTFIT - Tessie 22/7/2015

Tessie

instagram - @tessie93

Koho dalšího kromě mě v dnešním horku ještě napadl tak skvělý nápad jako jít fotit? :D Musím říct, že bylo vedro na padnutí, hlavně v MHD, ale na pražské Grébovce, kde jsme s Anežkou fotily (tímto ti ještě jednou děkuji :)), bylo příjemně a jsem z fotek nadšená. Vytipovaly jsme chvíli, kdy na místě nebyla ani noha a myslím, že se prostředí k outfitu pěkně hodí. Na sobě mám maxi sukni Oasap, a ano, jak můžete vidět, moc mě baví si s ní hrát a nechat ji vlát ve větru (spíše tedy mini vánku). Náhrdelník je také Oasap a musím říct, že jsem s poslední objednávkou z tohoto eshopu spokojená, věci se mi moc líbí. Top je ušitý od mojí kamarádky a sandálky už znáte, jsou z Bershky. Nosíte maxi sukně?

top - ušitý od kamarádky, sukně - OASAP, náhrdelník - OASAP, boty - Bershka 








12 comments:

  1. Ten top musí být na léto parádní:) a sukně je krásná!:)
    One blondie life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) S oběma kousky jsem vážně spokojená

      Delete
  2. Perfektní! To prostřědí se k outfitu opravdu hodí, vypadá to krásně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc díky, Domí :) Grébovka je prostě super!

      Delete
  3. Tá sukňa je krásna! Úplne ideálna na leto :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Sukňa je perfektná veľmi sa mi páči tá farba, jemné pastelové sú najsuper ^^

    ReplyDelete
  5. Moc děkuju za komentáře :) Jsem ráda, že se sukně líbí i vám :))

    ReplyDelete
  6. Tak zvolené místo a outfit jsou tak slazené jak jsem ještě nikdy neviděla :-O vypadá to nádherně, fotky jsou opravdu nádherné, tak jako ty ;) moc ti to sluší a outfit je tak božský, plánuji si pořídit takovouto sukni :) jen pořád váhám přeci jen mám 1,58 cm a nechci vypadat jako skříteček :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc za tak krásný komentář! :) Určitě se toho neboj, vždycky si můžeš vzít třeba botky na klínku, co tě trošku zvýší :))

      Delete
  7. vypadá to úžasně, každý kousek se k sobě moc pěkně hodí :) maxisukně jsem si vyloženě oblíbila, mám jednu podobnou, jen v kahki barvě a i když ji mam dost dlouho, tak mě pořád baví :) a co se týče samotných fotek, tak se mi moc líbí zvolená lokace, moc pěkně to podtrhuje samotný outfit :)

    ReplyDelete
  8. Sukně je super spolu s tim topem!

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...